Tisdag

Godmorgon på er! Jag hoppas ni har sovit gott för det har inte jag.. Jag låg och vred mig ända till klockan fyra imorse och sen vart jag rädd också för någonting så jag somnade med tänd sänglampa ^^, Nu när jag vakna så känner jag mig tung i huvudet och snorig i näsan.. KAN JAG FÅ BLI FRISK SÅ JAG KAN BÖRJA TRÄNA IGEN?! Det här gör mig galen, jag känner mig som en fet säckpotatis!!

Sen sög det att jag somnade så sent för då vaknade jag lixom 12.15 idag och hade jag vaknat i tid så hade jag kunnat luncha med mamma! Sen tänkte jag i alla fall trösta mig själv med att jag betalade för mitt och Annas hotell i London idag men nu funkade det inte, det står bara "cancelled booking"..! Blir gaalen!!


Tur att Sandra kmr ikväll igen! Nu ska jag dränka mig i te, hörs snart igen..


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0