Tisdag

Morrn morrn Sverige! Jag har börjat tro att jag aldrig kommer bli 100 % frisk! Idag vaknade jag upp med lite ont i ena örat och ibland är det jättebra, kan jag inte bara bli frisk så kan få dra ut och springa igen?! Gah!! Jaja, igår hade jag en jättemysig kväll med Bonnie, vi åt middag på stan och gick sen en lång kvällspromenad och catchade upp i varandras liv! Bonnie bor ju i Oslo sen 1½ år tillbaka och nu har hon flyttat ihop med sin pojkvän som hon träffat där!

Jag kom hem vid 12-tiden och satte mig vid datorn en stund, helt plötsligt hör jag något ljud från hallen och då var det min kära Anna som kom hem från Dublin =D Jag fick en jättefin ring i present som hon köpt hem till mig och så berättade hon om sin resa, åh Dublin är helt underbart! Till er som inte varit där än kan jag lätt rekommendera att åka dit!

Jag och bästis igår kväll!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0