Tisdag

Heeej på er! Det blev ingen uppdatering igår då jag och Viran kom hem så himla sent och jag har tvätt-tid idag 7-11, har precis varit nere och slängt in tvätten i maskinerna! Igår var i alla fall en vääldigt kall kväll kan jag säga, direkt efter jobbet åkte jag till Globen för att möta upp Matea, Matilda, Viran & Cissi!

Dock hade någon hoppat framför tåget eller något så Elvira och Cissi satt fast och fick ta en ersättningsbuss som tog typ en timme extra, sen satt även Matea och Matilda fast på pendeltåget så de kom försent till "uppropet" för Tokio Hotel-kön så de tappade sina nummer! Under denna tiden så sitter jag själv (och mår asilla, hade ätit muffins hehe) i Globen center och stirrar i väggen.. =P

Tillslut kom alla i alla fall och då slog vi oss ner på Mcdonalds för att Cissi skulle käka sen drog jag, Viran och Cissi på världens tråkigaste bio..! Vi såg filmen Nine och den var så seg att jag typ somnade, en snubbe gick t o m ut mitt  filmen och vi som var kvar vart typ fett oseriösa för den var så seg hehe..

Sen åkte Cissi hem till sig och Viran & jag hem till mig, jag somnade typ på en gång för jag sovit så lite på senaste tiden.. Ikväll måste jag verkligen somna i tid för att inte vara trött imorgon! Påvägen hem får jag först sms av Mirre som sa att konserten var gryyym och direkt efter det ringer Madde & Evelina och är helt i ekstas och skriker att konserten var grym och att de hamnade längst fram! =D

Nu ser jag faktiskt fram emot konserten när alla säger att den är såå himla bra, ska bli kul att se! =) Nu måste jag käka lite frukost, ttyl ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0