Torsdag

Goooooooodmorgon allihopa! Idag mår jag väl som jag förtjänar.. Jag tog det iofs ganska lugnt igår, drack bara ett par glas vin och satsade istället all in på den otrooligt goda maten!! =) Jag tar det från början, hela grejen började redan vid klockan tre men vi satte oss på en pub inne i Globen center (orkade inte gå in till minglet) så drog vi in lagom till föreläsningen började! Den höll på i ca 2,5 timme (med bensträckare) och sen vid sjutiden var det dags för fördrink och som vanligt var jag, Filip, Niklas och Adde först upp ^^,

Efter det var det middag och guud så gott det var! Jag och Niklas tog t o m 2 omgångar och båda portionerna var stora, hehe! Efter det öppnades barerna upp och livemusiken satte igång! Ett tag tyckte jag det vart lite töntigt när de försökte köra som en rock-konsert på en Coopfest men när han på scenen skrek "NÅGRA SOM GILLAR SOUNDET FRÅN 80-TALET?" Kunde jag inte låta bli att vråla, haha Filip och dom andra vid mitt bord bara himla med ögonen åt mig..! ^^

De körde lite AC/DC och annan skön musik och eftersom vi var inne på Annexet (som är en arena) så stod scenen bra där framme! Asmånga dansade och rockade galet, till slut fick Demet upp mig och Niklas också för att dansa..! Hur som helst, vid 23-tiden så slutade allting så då drog vi vidare till Högbergs på söder och softade vidare med några av Addes polare! En tjej i det gänget var asskön (Emelie, jobbade på nån Coop nära) som gillade samma musikstil som mig! =)

Jag drog ändå hem redan vid halv ett då sista tunnelbanan gick då, annars hade jag behövt krångla mig hem med nattbuss (okej dom är faktiskt smidiga men tar typ dubbelt så lång tid hem bara) så det blev inte så sent för min del! Det var en asrolig kväll i alla fall memn idag har jag (även om jag tog det ganska lugnt) ondare i öronen så jag börjar fundera på om det är öroninflammation jag har.. Det är därför jag är vaken såhär sjukt tidigt, jag vaknade faktiskt av smärtan! Men nu har jag tagit värktablett så det är lugnt..

Vi har ingen frukost hemma så nu ska jag steka pannkakor, jag slänger upp bilderna från igår efter det ♥

Postat av: Johanna

Haha Tillan vad var det för sms jag fick igår..det jag fattade var att du kom hem med hela klackar, lite på G igår kanske?;)..haha..söt!

2010-03-25 @ 09:06:51
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Haha var säkert bara för att inte Nadia, Mika och jag var där..annars hade du fått randig rumpa och denna gång..båda klackarna av;D

2010-03-25 @ 09:19:04
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0