Usch och fy för mig!!

Jag skäms så mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen.. Det var internationella kvinnodagen igår och jag glömde det! Det var en manlig kund som påminde mig om det igår kväll när jag jobbade! Han gick fram och undrade hur min dag hade varit och om jag fått någon ros, jag förstod inte vad han menade men då sa han att det faktiskt är internationella kvinnodagen!! Min kollega Demet tittade bara på mig och sa "men visste du inte det??" Asså varje år så hyllar jag den dagen, för oss kvinnor men i år totalglömde jag det.. Så pinsamt!

Tänk de kvinnor som planerat den internationella kvinnodagen 2010 i månader, var ute och demonstrerade för våra rättigheter och jag kunde inte ens ge dagen en tanke! Förlåt förlåt förlåt jag skäms jättemycket och jag är så tacksam till er kvinnor som tar er tiden och kraften till att göra samhället bättre för oss!

 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0