Våren är på G!!

Det är många morgonar som termometern har stått på plus-strecket!! :D
 

Titta vad fint solen lyser!!
 
 

Jag och Anna slipper även skotta vår balkong för nu smälter det bort, yay!
 

Känner mig lite hängig idag så jag ska inte gå ut och anstränga mig, boring!
 

Så jag har sysselsatt mig med att koka dinkel (liknande bulgur & quinoa,
jättegott och nyttigt) och blev precis klar med det, perfekt till lunch!
 

Blir mycket uppdatering idag eftersom jag håller mig hemma idag då jag
ska på bio ikväll sen också för jag hade så dålig uppdatering igår! =)

Postat av: Lina

Sv: Whaaat... undrar om det verkligen blir av nu... det är ju inte så att man vågar boka men jag vill heller inte missa det :/

2010-03-16 @ 17:32:01
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0