Vilken film!

Hallå på er! =) Nu är jag hemma igen från bion, den här filmen var såå mycket bättre än vad jag förväntade mig! Jag ska inte avslöja någonting för det kommer bara förstöra allt men en helt klart sevärd film, och damn vad Robert Pattinson är het.. Han är den typiska, ovårdade sexiga britten som jag bara smälter för totalt, och på det är han en grym musiker!

Både jag och Fredrik var jätteglada när vi gick ut från bion för att vi verkligen sett en bra film, i början trodde vi båda att vi satt oss på en typisk amerikansk romans-film men den är som sagt bättre än så! Innan bion åt vi middag på Kungshallarna och efter bion så gick vi från Centralen till Slussen (en ca 20-25 minuters promenad genom Gamla Stan, jag älskar att gå där på kvällen)!

Nu sitter jag här och datanördar mig i väntan på att Sandra ska komma, hon har varit ute på pub-runda med ett kompisgäng ochär påväg hit nu! Jag måste hålla mig uppe tills hon kommer för somnar jag så vaknar jag inte förrän imorgon, fråga vem som helst som känner mig hehe..

Postat av: Malin

Kollade på The Lovely Bones idag trailern innan var just den filmen. Har aldrig gillat han Pattinson och tycker hela vampyrhysterin är överdriven. Men efter att sett trailern...jo, han kan nog vara nåt! TYcker den verkar riktigt bra. Men jag tror att efter kommer man antaglige vara superkär eller superdeppig för att man inte har någon man kan skämma bort med kyss o gos

2010-03-19 @ 00:55:16
URL: http://lunsan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0