Bilder från igår

Inne på Café Opera, vi började dansa på en gång!
 
 
 

Såå packat där ute!
 
 

Den här jäkla palmen klia mig i huvudet hela tiden när vi stod ute, haha..
 


  

Jag tänkte att jag skulle passa in, BratTillan på Cafét mm det känns bra *ut med tungan*
 

Påvägen hem till Farsta så går jag ensam i soluppgången över buss-stationen med Bon
Jovis Brokenpromiseland i hörlurarna och fick en insyn just då! Hela denna långa vinter
så har jag längtat efter grönska, värme och SOMMAR och så såg Jag framför mig att
träden och buskarna var helt gröna av löven, det var helt svalt ute och med Bon Jovi
sjungandes i hörlurarna insåg att det bara är 3 veckor kvar till LONDON och BJ! Jag
började "iiihh"-låta för mig själv och hoppsade bokstavligt vidare, man bör ta vara på
stunder som dessa när man faktiskt hinner stanna upp och uppskatta livet just då!
  

Denna myskatten bor några portar från oss och är alltid lika mysgo!
  

Tack Mika för ännu en grym utekväll! Nu ska jag börja göra mig iordning för gymmet!

Postat av: Johanna

Hahaha brat-TillanXD

2010-05-27 @ 22:56:35
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0