Lördag

Godmorgon! =) Herregud vilket fint väder det är idag, har hört att det ska bli ca 21 grader och såklart så jobbar jag! Men jag slutar redan klockan 16 så det är lugnt.. Igår då, jag mötte först upp Marcello, Mimi och några till så satte vi oss på en uteservering! Sen efter en stund kom Filip, Aron, Jonas, Jossan & Måns in för att joina! Marcello och dom skulle följa sin vän till tåget och sen åkte dom hem då en av dom inte var 18 än!

Vi andra drog vidare och mötte upp min vän Linus och tillslut hamnade vi på Fabriken som ligger vid Stadshagen, musiken där är Dumpstep.. Typ elektronmusik, inte aalls min grej så jag och Måns stannade bara en stund innan vi drog för att nattkäka innan vi åkte hem till mig och sov! Jag fotade typ inte nåt igår, har en bild på mig och Måns från fabriken iaf!

 

Nu måste jag till jobbet, hörs när jag slutat ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0