Dååålig uppdatering idag!

Heeej.. Jag har inte haft någon som helst tid att blogga idag och imorse hade jag för bråttom för att hinna lägga upp ett till inlägg! Idag har jag ivf jobbat 6.45-16 och direkt efter jobbet drog jag in till stan för att möta upp mamma, om jag ska shoppa skor så behöver jag min mami! Jag har skjutit på sko-shoppingen såå länge att nu var jag tvungen, jag haatar att köpa skor då jag har så mycket problem med mina fötter..

Jag köpte iaf 2 par tygskor från Stadium, mamma köpte ett av dom så snäll som hon är! Sen drog jag direkt till Fridays och mötte upp Anna och hennes vän Sigge (som vi hängde med i London senast vi var där, hon bodde där då! Ni ser bilder från det nedan!) och drack lite drinkar, skönt att softa ner med afterwork ibland! =) Det var några artister på Kungsträdgårdens scen också som körde massa Lady Gaga, The Killers, Beyonce osv..!

Sen åkte jag och Anna förbi mitt jobb för att handla lite middag innan vi drog hem, nu ska vi laga en riktigt mysig sambomiddag och softa på balkongen! =) Jag jobbar ju 8-16 imorgon så därför blir det hemmakväll ikväll, vi ska äta entrecote med sallad, halloumi och stekt majskolv till det! =) MUMS!!

Lite bilder från en vild afterwork med Anna och Sigge i London 2009!
 
  
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0