Fredag

Tjuhu! Idag blev en sen uppdatering men jag kom precis innanför dörren, jag sov kvar hos Marcellos syster igår! Vi hade det jättemysigt med te och massa prat sen såg vi också på The Hangover, galet vad jag skrattade! Vi satt sedan uppe och pratade till halv fyra på morgonen, det började bli ljust när vi gick och la oss! Marcello, hans bror Angelo och jag delade på en bäddsoffa! =) Imorse åt vi en god frukost innan Marcello följde mig till bussen, ikväll ska vi sätta oss på en uteservering!

Jag tänkte dra till gymmet idag men är heelt slut i huvudet, jag sprang också både i förrgår och igår så jag kan faktiskt vila idag.. Hoppas ni har haft en fin dag såhär långt också, många av er som går i skolan är nog lediga idag också era lyckostar!

Tog tyvärr inga bilder igår men jag ska fota ikväll! =) Hörs senare.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0