Fredag

Tjuhu allihopa! Nu är jag utvilad igen, igår åkte jag ju hem hit till familjen och blev bjuden på en jättegod kycklingsallad som Viran gjort! Senare på kvällen när alla gått och lagt sig (utom Viran) så satt jag och kollade på VH1 till typ kl halv 2 (världens bästa musikkanal) som jag gör varje natt när jag är här och sen gick jag och la mig! Under kvällen hann jag smörja in mig med BUS, fläta håret och så målade Viran mina naglar =D

Idag då, jag ska snart ut och springa en mil (måste träna mig inför tjejmilen den 5 september) och sen ska jag dra mig till jobbet efter lunch och så! Jag jobbar sent ikväll så jag är inte hemma förrän 23-tiden! Men jag slänger upp ett videoklipp på ett av världens största musiklegender om en stund!

BTW, grattis bloggen 2 år idag!! =D


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0