Indien-planering!

Wow, vilken dag asså! Idag har jag hunnit med massa grejer, först åkte jag till polishuset och fixade mitt pass och kön var bara typ 10 minuter! =) Sen strosade jag ner på gatorna i stan och köpte lunch och gick i affärer med min ipod innan jag skulle fixa naglarna kl 12! Efter det åkte jag in till stan igen och fick göra någon undersökning för en ICA-butik och fick en trisslott för det! =)

Sen åkte jag till jobbet och hängde med Demet i en timme innan vi började, en riktigt lång och soft dag har jag haft mao! =) Sen har det kommit in massa vänner på jobbet idag och hälsat på, bl a flumfiorna Mika och Nadia och sen även Aron och Filip och deras polare! Mirre och Mimi skulle komma förbi en sväng också men hann inte, jaja vi ses ju imorgon iaf! =) Nu ska jag hem till Sandra för att planera vår Indienresa i höst, askul!

Imorgon kväll ska jag och Mika på ett asroligt event, ni kanske kan gissa vad? ;) Woho, hörs mer om det imorgon ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0