Lady fucking Gaga!

Nu är jag hemma igen! Vi satt verkligen högst upp i Globen på vänster sida, vi var långt ifrån men då fick man ett riktigt helhetsintryck av showen och alla där uppe var ganska lugna (missförstå mig inte, jag brukar rocka loss på konserter) men det var ganska skönt för jag att verkligen hela konserten och bara iakttog henne och tog in varenda steg och ton hon tog!

Jag finner inga ord för denna människa förutom konstnär! Hon är helt otrolig med den rösten, dansen, scenen, showen och musiken! Jag satt och rös under hela konserten
med ett stort leende på läpparna och tårar rann! Jag såg verkligen hur hon ger 110 % konstant på scenen och hon känner musiken när hon sjunger, hon tänker inte vilket är nyckeln till framgång i den branschen!

Det var också galet hur hon fick igång publiken, jag rös från topp till tå då vi satt högst upp i hörnet och såg hela Globen hoppa och sjunga med när Gaga vrålar "SCREAM MY MONSTERS, YOU CAN DO WHATEVER YOU WANT! WE LEFT THE FREAKS OUTSIDE THIS BUILDING AND LOCKED THE DOOR! SCREAM AND JUUMP!"

Hon påminner mig om Michael Jackson i sitt skapande i att hon verkligen ger allt och hon skapar en helt egen stil! Även hur hon la upp låtlistan för turnén, vilken ordning vilken låt kom på.. Allt var så genomtänkt och perfekt! På tal om Michael så innan konserten började så spelade de bara Michael Jackson-låtar i Globen, åhh det finns inget bättre. Bara det gav mig denna konserten en GRYM start.

När hon sjöng Speechless så rann mina tårar av den där rösten och hon sjöng den med en sån känsla, både jag och Anna vart helt stunned och kunde bara tänka på alla idioter som säger att Gaga inte kan sjunga.. In your faces bitches, Lady Gaga är ett musikgeni! All my respect to her.

Länge sen jag såg ett fullsatt Globen, det var obeskrivligt mäktigt! (Mina bilder)
 
 

Mer bilder kommer imorgon, nu måste jag sova. Vi hörs klockan halv sju imorgon!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0