Läggdags

Anna och jag har suttit på balkongen nu i 2 timmar sen vi kom hem, Viran drog för typ en halvtimme sedan! God bless vår balkong för jag vet inte vad vi gjort utan den, helt underbar att ha nu på sommaren! Jaja, imorgon ska jag upp klockan fem redan då jag jobbar ett tidigt pass på jobbet så nu måste jag verkligen hoppa i säng.. Lycka till för mig att somna i tid inatt då jag totalvänt på dygnet..

Dock var jag uppe redan kl åtta imorse och på lördag ska jag upp klockan sex då jag börjar åtta på jobbet så imorgon måste jag också gå och lägga mig tidigt så kanske lyckas jag vända dygnet lite iaf..! Jaja, sängen var det! Vi hörs imorgon pps!

Bjuder på en bild på världens hetaste man som levt, I love you always my prince.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0