Måndag

Hallu allihopa! =) Gah, jag vaknar kvart över 11 idag och jag har tvättid från 11 så jag slängde mig bara ut genom dörren för att springa ner till tvättstugan! Nu är jag på G igen, hehe! Det är 20 grader i skuggan & himlen är helt blå och jag är ledig idag.. LYCKA! =)

Idag då, nu ska jag tvätta fram till kl 15 och efter det vill jag träna, antingen gymmet eller dra ut och springa! Vädret skriker ju åt mig att jag ska vara ute och springa men jag har inte gymmat på aslänge och springer gör jag ju nästan varje dag iaf.. Hmm jaja, efter det ska jag nog hänga med big bro så då får väl vi göra något utomhus om vädret håller i sig så länge!

  
  

Postat av: Malin

Gaaah, jag saknar svensk sommar!

Utlandet i all ära, men svensk sommar klår allt och lite mer

2010-05-17 @ 23:21:33
URL: http://lunsan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0