Mot jobbet!

Nu måste jag sticka iväg till jobbet, det blir bara några timmars jobb idag vilket är skönt! Efter jobbet ska Viran med mig hem för att leta bland mina klänningar efter något att ha på sig, as always! Det får dock inte bli så sent ikväll då jag ska upp typ halv nio imorgon, måste vrida tillbaka dygnet nu känner jag..

På tal om jobbet, jag var ju ute med jobbvänner & vi har skitkul, men jag saknar mina 2
babes Eugenia & Lina som alltid var med ute också! Eugenia bor ju här i Sthlm så vi hänger
ju iaf och Carolina kmr hem från LA om typ 1 månad!!!!! =) Har alltid så kul med er 2!
 

För att inte tala om min älskade underbara vän Sandra som snart kommer hem, saknar dig!!
 

Postat av: LISOU

Always and forever. My man, my king. Applehead <3

2010-05-19 @ 22:02:40
URL: http://lisou.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0