Mot Söders uteserveringar!

ÅH, så härligt det var att springa! Det låg människor vid stranden och solade medans jag joggade och solen lös på alla de gröna träden! Shit, jag låter sådär töntigt filosofisk nu men det är svårt att göra annat i detta underbara väder!

Nu ska jag in till stan och möta upp brorsan, vi ska slå oss ner på en uteservering och snacka skit! =) Typ alla säger att jag och Erik är exakt likadana i sättet vi pratar och skämtar även fast jag är 21 och han 35, och nu idag när vi snacka i telefon lät det typ såhär:

Erik: Tju, skulle vi hänga i stan eller?
Tillan: Ja men senare! Måste hinna tvätta först! 
Erik: Men jag MED, jag bara väntar och väntar tills högen blir ENORM..
Tillan: MHM, samma här så detta kmr ta ett tag..
Erik: Aah okej, sen vill jag hinna ut och springa en timme innan vi ska ses!
Tillan:  Ja, jag med! Man måste ju bara ut och springa i det här vädret..
Erik: Så halv fem ses i stan?
Tillan: Helt perfekt!

Inte svårt att komma överens med andra halvan ^^,

 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0