Mysig dag

Omg, kom nyss på att Cissi nu är påväg till Sofia i Valencia! Hon ska hälsa på henne och vara där över helgen, åh önskar jag kunde joina dom! Snart kommer Sofia hem btw, om typ 3 veckor och gah vad jag längtar! På tal om något annat, visst är det så fint väder idag??

Mamma och pappa jobbar med trädgården medan jag har suttit på vår veranda i bara en rosa klänning och borstat vår håriga katt, haha han är mer som en hund måste jag säga.. Nu ska jag snart dra ut och springa, måste bara lyssna klart på Michael Jackson som de just nu spelar på Vinyl! Cuz you're the one for me, the way you make me feel!





Först njöt Kasper när jag borstade honom!



Sen ville han bara busa...



Såhär har jag gått runt idag!




Nu ska jag ut och springa, ha en fin dag så hörs vi senare i eftermiddag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0