Söndag

...Måste börja med att gratta världens bästa mami på mors dag, Annika Berglund! ♥ Synd att jag jobbar idag annars hade jag åkt över och kramat sönder dig men jag smsade imorse också och så gav Elvira frukost på sängen! =)

Igår då.. Jag och Niklas åkte till Jernet (krogen på Lidingö som Jossan hyrt) direkt efter jobbet, då var det ganska lite folk där men jag kände typ alla så vi satte oss ner och snacka skit i sofforna! Vid 9-10tiden kom allt folk så blev det fest, vi dansade och hade grymt roligt ända tills de stängde kl 1! Det var sån reunion igår, träffade så mycket folk jag inte träffat sen grundskolan/gymnasiet helt galet!

Sen skulle massa människor på efterfest hos nån på Lidingö men jag orkade inte så jag åkte till stan med några andra och då skulle de på efterfest nån annanstans och min mobil var död så jag åkte hem istället! Det var en askul kväll men jag hade lätt kunnat parta vidare men eftersom jag inte kunde nå någon (jag smsade och ringde sönder den till typ alla på vägen in till stan och så dog den när jag satt på Slussen..)

Well well nu ska jag käka frukost, hör att Anna är uppe men bilder kommer sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0