Onsdag

Morrnmorrn! Det blev ett jättelitet inlägg igår efter jobbet men jag skulle möta upp alla kompisar och hade ganska bråttom.. Vi satte oss iaf på en uteservering på Medis i ett par timmar och softade! Sen separerades vi så jag, Filip och Aron gick vidare till Malmen och hängde lite med Arons vänner, astrevligt folk! Jag blev dock så himla trött när vi satt där, så vid typ två började vi dra oss därifrån så gick vi tre till Gullmarsplan för att ta nattbuss hem.

Filip bor nära Gullmarsplan men fick stå kvar och vänta med mig en halvtimme på min buss, hehe.. Men det var skönt för jag drack typ inte alls mycket igår så jag vart aldrig påverkad så idag mår jag bra, dock sov jag till typ halv ett då jag kom hem så sent men jaaaja! Idag börjar jag inte jobba förrän fyra så jag har tid på mig att softa vaken också, dock ger det mig lite ångest nu när det är så fint väder ute och vaarmt att jag sitter inne..!

Tog tyvärr inga bilder igår, kände inte alls för foton då men nästa gång ska jag fota! Nu måste jag käka frukost ivf, kanske kan göra det på balkongen.. Jaja ttyl!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0