Onsdag

Gäääääääääääääääääsp.. Sitter här och gäspar så mycket att tårarna rinner, gud vad jag längtar till imorgon då jag kan sova ut!! Jag hade t o m ställt klockan på 7 istället för 8 idag då jag tänkte ta en springrunda ínnan frukost men jag ställde bara om klockan på en gång! Jag behöver söööömn och jag får skylla mig själv hehe..

Filmen igår, Robin Hood var faktiskt bra tycker jag! Russel Crow var inte så snygg i början men ha växte genom filmen och vart till slut galet snygg, både jag och Amelie droola lite haha! En rolig sak var också när jag var på väg till bion så sprang jag in i morfar, det har nog aldrig hänt förut! Vi stannade och pratade en stund om Karins dotter (min moster/morfars ena dotter har precis fött en dotter), jag måste ta mig förbi henne snart och hälsa på!

Nu ska jag fixa frukost, 2 matlådor och duscha innan jag somnar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0