Promenad efter jobbet!

Hallu! Direkt efter jobbet idag drog jag upp till Slussen-torget och mötte upp Amanda och Anna som satt ute i solen och väntade på mig, vi satt där en stund och softade och väntade in Viran också innan vi började dra oss! Amanda tog tåget från Slussen hem till sig medan jag, Anna och Viran gick till Gullmarsplan och tog tåget hem hit till oss därifrån istället!

Nu springer Viran runt här och rotar i min garderob efter en klänning (som alltid när hon ska på fest, hehe) inför lördag! Jag skulle såå gärna vilja sitta ute på söder nu med massa vänner men jag ska upp fem imorgon bitti så det kan jag inte.. Får köra på lördag istället då jag är ledig på söndagen, då ska jag dra med Mika på Söder igen med massa polare! =)

Nu ska jag vara lite social med Viran innan hon åker hem, hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0