Seeeeeeegdag

Anna och jag har inte sträckt oss längre än till köket idag och sen in till våra rum igen! Hon ligger och ser på TV och jag datanördar mig, nu är det faktiskt regn och åska ute (såå skönt en söndag, ännu en anledning till att få dega hemma)! Vi ska bara sega hela dagen och laga en god middag ikväll och bara se på film! =)

Tänk igår när jag var ute och sprang så när jag korsade stranden så låg det folk och solade och t o m dom som badade! Nu ska det ju bli kallare igen men det vänder nog tillbaka snart igen =) Tänk att nu är det snart bara 3 veckor kvar tills Anna och jag sticker till London, WAH BON JOVI!! =D

Visst är det härligt med vårregn och åska, jag tycker det är mysigt =)
 

Ligger ni också bara hemma och segar idag eller är det någon som trotsar normen och hittar på någonting??


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0