Söndag

Good morning! Åh en sån härlig kväll jag hade igår! Helt sjukt när vi kom fram till att Nadia bor porten bredvid Marcellos systers haha, men så vi möttes utanför efter att vi hunnit gå in och fixa till oss lite fort och sen åkte vi in till stan! Vi satte oss på en uteservering vid Snaps och snacka skit, det var såå mycket folk ute pga det underbara vädret!

Stella, Marcello och Angelo drog hem ganska tidigt då de var jättetrötta men jag och Nadia körde vidare! Vi gick och gick runt mellan massa pubar och kollade läget, till slut satte vi oss på Donken och snacka skit i en timme! Vi började gå hemåt och tänkte gå till Gullmarsplan men då ringer en jättegammal vän till mig och ber oss komma förbi puben dom var på så vi vände om och hälsade på där också!

Vi drog hem sen så jag var hemma vid typ halv tre och då låg Anna i sin säng och kollade på TV så jag la mig bredvid henne som alltid och pratade, bland annat om hur mycket jag kommer grina när vi måste flytta härifrån.. Usch! Jaja, idag ska vi åka och storhandla med Annas pappa (vi behöver ju bil) men jag uppar efter det! Nu måste jag äta frukost, Anna har gjort scones! =) ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0