Söndag

Godmorgon! Jag ställde klockan på 9 imorse för att hinna springa nu på morgonen, dock hade jag sån himla mensvärk att jag snoozade ända till klockan 10! Då gick jag in till Anna för att se om hon var vaken, det var hon men också fortfarande astrött som jag! Vi bestämde ju att vi skulle börja städa klockan 11 så vi gick båda och la oss igen och vaknade nu hehe..

Så nu ska vi göra frukost och käka lite lugnt innan vi hugger in på lägenheten, nu ska vi dammsuga(!!) dammtorka, putsa, diska.. GROVSTÄDA exakt hela lägenheten! Jag måste åka till jobbet 20 över 3 så innan dess ska det vara färdigt, önska oss lycka till..!

Titta, det har kommit knoppar på träden och solen lyser ute!! =)
  
 

VÅR ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0