Sorry I can not hear you I'm kinda busy

Pepp pepp pepp! Jag borde egentligen vara helt död eftersom jag bara sov i typ 5 timmar inatt, jobbat i 8 timmar och nu när jag kom hem drog jag direkt ut på en 40 minuters springrunda! Jag har knappt ätit någonting idag heller men jag är fortfarande aspepp!! Jag sitter och lyssnar på Lady Gaga och ska snart hoppa in i duschen, sen måste jag äta middag och börja fixa mig!

Om typ 2 timmar kommer Mirre och Fredrik hit så vi kan fixa oss tillsammans, ikväll ska vi på Gayklubb! Både Mirre och Fredrik är stora Christina Aguilera så jag antar att de kommer gå ganska bra ihop ^^, ¨Det kommer bli ganska lugnt ikväll då jag är ganska pank plus att snart tar nog min energi slut haha..

Hörs efter att jag duschat och käkat!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0