Taggad på livet!!

Halluuuuu! Jag skäms lite för att sitta vid datorn i detta UNDERBARA väder, det är 25-30 plusgrader ute och solen LYSER! =) Jag kom hem från jobbet för ett tag sen och bytte om direkt för att dra ut och springa, jag spurtade ca 6,5 km och vart heelt slut men nu sitter jag här med megaenergi igen!! Ikväll blir det en välförtjänt utgång med massa vänner, ALL IN peeps!!

Jag ska ut på uteserveringar och dricka massa vin och eftersom jag är ledig imorgon så kan jag hålla på hur länge som helst, jag är så taggad!! =) Mika kommer hit om nån timme för att dricka lite vin här hemma med mig och Anna innan vi drar in till Söder, senare ikväll kommer mina hjärtan Jossan och Cissi in också! Nu sitter jag här och peppar till massa reggaemusik Aron skickat till mig, det är faktiskt galet nice med reggae på sommaren!

Svettig Tillan skriker ALL IN!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0