Tisdag

God morgon! Igår efter jobbet så åkte jag hem till Mirres vän Marcellos syster och lekte lite med deras assöta hund och bakade chokladbollar! Elelr hehe jag bakade inte men såg på ^^, det var jättetrevligt och vi fick asgoda våfflor med glass och hallon på! Marcellos syster är jätteduktig på mat fick jag höra, måste våldgästa nån gång & smaka haha! =)

Mirre och jag kom inte hem hit förrän typ halv tolv och sen började vi prata så vi somnade nog inte förrän typ 3 imorse så idag är jag aströött! Idag då... Jag ska åka in till stan snart för att fixa lite grejer innan jobbet innan jag jobbar 13-20! Ikväll ska jag med Mirre på nån spelning, jag kände inte igen artisten men hon säger att hon är jättebra så det ska bli kul! =)

Nu måste jag käka frukost, hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0