Torsdag

Hej på er! Jag hade en riktig mardröm inatt som bara handlade om oro, den kändes också så äkta att när jag vaknade upp så mådde jag jättedåligt och fick ligga kvar en stund och bara intala mig att det bara var en dröm och att inget har hänt! Nu är jag tillbaka iaf och såg att jag hade 3 sms och missade samtal, fick då åter igen panik och trodde jag försovit mig till jobbet! Sen kom jag på att jag är ledig idag..

Well well! Tänkte berätta lite om Café Opera igår, jag och Mika drog dit vid kvart över elva och då var det ganska mycket folk där! Sen hann vi bara gå på toa och lämna in grejerna i garderoben så var det apmkt folk ute, vi försökte ta oss upp till DJbåset som var läängst in för Mika skulle hälsa på Jayson men det var typ omöjligt! Vi höll oss där inne en stor del av kvällen och dansade loss! De spelade en hel del 80-tal igår så jag var glad! =)

Stureplan står för dom otrooligt otrevliga människorna som går in i en, armbågar en och praktiskt taget vandrar över en bara för man inte "är någon"! Jag är så anti dessa VIP-rum och dryga stiler för det skapar bara en tråkig stämning med klyftor! Söder är bättre där alla hänger med alla mer eller mindre, Mika och jag kom upp i VIP-rummet en stund igår men det var så inte värt det, vi blev knuffade omkring under tiden vi stod och pratade med människor! Jag började undra om jag var osynlig ett tag så tillslut gick vi ner igen och dansade där vi had spacing!

Men musiken är faktiskt bättre på Stureplan, eller den är bättre när Jayson spelar! Han spelar hiphop RnB, gamla hits och maassa Michael Jackson och han får alltid igång stället han spelar på! Jaja, sen vid halv tre så drog Mika och jag hemåt och då var det ljust ute! Helt galet, när jag gick från bussen så hade solen börjat gå upp och jag älskar det!! =)

Jag & min fina Mika igår!
 

Fler bilder från igår kommer senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0