Torsdag

Nu är jag uppe med tuppen iaf.. Buhu, jäkla Eugenia! Vi var ute efter jobbet igår på en mysig uteservering med några killkompisar, vi kom hem till mig typ halv två inatt och Eugenia skulle upp klockan 7 imorse för att åka till skolan! Hon är smidig som ett kylskåp helt seriöst, mina vänner vet hur svåårt det är att väcka mig men hon lyckades haha..

Så nu sitter jag här och kan inte somna om, men det är väl bra så jag inte sover bort denna soliga morgon! Jag ska åka och fixa naglarna idag och det hade jag lätt glömt bort annars så det var som sagt bra att jag gick upp! Det var jättetrevligt igår i alla fall, vi satt på Ojojoj som ligger på Medis på Söder! Det var som en inglasad uteservering med filtar och kuddar och så hade de öppet till tre! Men vi stannade som sagt inte så länge men najs var det iaf =)

Tog tyvärr inga bilder igår, men det jublar väl Filip över.. ^^


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0