Vilken UNDERBAR dag!

Nu är jag hemma igen! Jag mötte upp brorsan på Medistorget så vandra vi upp till Mosebacke och satte oss där! Brorsan är (precis som pappa) väldigt musikintresserad och skriver mycket eget så vi kan sitta i timmar och prata om musik då vi också har ganska lik smak! Vi gillar båda musiken från de äldre dagarna och att gå på konserter, musik är livet!

Sen påvägen hem så hittar jag Anna på tunnelbanan så vi tog sällsis hem, nu ska jag fixa lite middag och slå mig ner med henne på balkongen! Det är lite svalare nu så tröjan och byxor får åka på, jag har gått runt i min korta lila klänning & gladiatorsandaler! =) Love it!

ÄLSKAR Mosebacke! Jag lever där på somrarna, det är lätt ett ställe att rekommendera! De
brukar ha gigs där på sommaren oxå! Säger bara Away med Stureplan, Söder is the shit!

 
 
 
 

Ha en fin måndagskväll, peeps! ♥  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0