Vilket gymmpass!

Jag hade sådan energi idag på gymmet, även om det var nästan två veckor sedan jag gymmade senast så hade jag kondition och orken då jag har sprungit så mycket iaf! Jag körde ben, rygg och mage och sen sprang jag en stund på springbandet efter styrketräningen!

Jag kom på mig själv på vägen från gymmet att jag gick med ett leende på läpparna.. jag vet inte om det beror på det underbara vädret, att det är sommar, att jag hade Bon Jovi - Always live i hörlurarna, att jag precis hade tränat.. Kanske var det alltihop! =)

En stor lunch bestående av chorizo-korv, halloumi, bladspenat, röd lök stekt majs,
philadelphia med örter på sidan och en omelett gjord på 2 ägg och lite riven ost i!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0