Kvar i New Delhi pa sjukhus..

Vi kom aldrig ivag till Richikesh, jag testade att ringa ett valdigt bra sjukhus har i New Delhi for att beratta om symptomen med min mage! Han jag pratade med kandes valdigt bra och sa att jag skulle komma till sjukhuset sa de fick titta pa mig! Sa vi akte hit och da sa de att jag inte borde aka buss nanstans, speciellt inte till Richikesh dar det knappt finns nagra sjukhus!

Sa de fixade ett rum till mig och Sandra har (varsta lyxen, vi har typ mjuka sangar!!) och gav oss mat! De tog massa prover pa mig och sa ligger jag standigt med dropp, hoppas att antligen fa bli av med det har! Sitter och bloggar pa sjukhuset just nu, har bara last och tittat pa TV heela dagen, sen behovde jag mejla Marie och saga att Sandra och jag inte kommer till Richikesh an!

Lite bilder fran vart lilla sjukrum..
  
 
 
 

Sandra fixade inbakad flata pa mig idag!
 
 

Tankte bara uppa om laget just nu, hoppas ni har det great! Nasta gang vi hors ar jag och Sandra nog i Rishikesh *Haller tummarna*!

Postat av: Bonnie

Min älskling då!!!

Stackare! Får höra lite info av Annika oxå hur det går med dig.

Hoppas det inte är något svårt att fixa iaf och att du blir bra snartsnartsnart!!!

Tänker på dig och saknar dig massvis!

PUSS och kärlek my darling! <3

2010-11-16 @ 21:54:08
URL: http://bnoni.blogg.se/
Postat av: Anna

Du ser jäkligt pigg ut för att ligga på sjukhus :p. Hoppas du blir bra snart. Kramar från sambo

2010-11-18 @ 10:26:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0