MOT RISHIKESH!

Heej! Antligen ar jag utcheckad fran sjukhuset, lite senare an vantat! Jag trodde min vistelse bara skulle vara till tisdag eller senast onsdag, men det blev anda tills idag! Jag ska dock inte klaga, de har varit sa snalla mot mig och jag tycker faktiskt om sjukhus! Det ar en trygg kansla med manniskor som vill en val! Jag har legat i en mjuk och skon sang och fatt mat serverad i fem dagar och strecklast Twilight-serien for typ femte gangen haha, vill jag att tiden ska ga sa laser jag bara dom bockerna! Min mage mar battre nu ocksa och jag har fatt med mig massa mediciner!

Det var en sa konstig kansla att ga ut fran sjukhuset idag, jag har inte gatt langre an till ingangen pa fem dagar sa jag hade nastan glomt att jag var i New Delhi, Indien! Jag lag ju med standigt dropp i ena armen de forsta tre dagarna, sen tyckte jag det var ganska skont att bara fa ligga ner och lasa hela dagarna.. Later inte sa typiskt mig, va? Sandra pallade inte langre igar och drog till Richikesh i forvag, hehe!

Jag har precis varit och hamtat bussbiljetten till Richikesh, den avgar senare ikvall och jag ar framme imorgon bitti! Det ska bli sa skont att aka upp till den har staden, Sandra ar som sagt dar nu med 2 franska tjejer hon motte pa bussen + var van Marie som vi traffade i Calcutta! Sen kommer aven Roberta (tjejen vi traffade sista kvallen i Bodh Gaya, som jag haft mejl&smskontakt med sen dess) till Richikesh pa sondag morgon, sa vi blir ett skont gang!

Richikesh ar som sagt en av varldens kandaste yogastader med en underbar natur, jag ska bara ta det lugnt och yoga i typ en vecka.. Ah vad man behover det efter en alldeles for lang vistelse i New Delhi! New Delhi ar en cool stad men SA hektisk, jag fick nastan en chock nar jag kom ut fran det lilla trygga sjukhuset idag! Dock maste jag medge att det var skont att fa komma ut lite, jag ar verkligen redo att aka vidare!

Sjukling i tisdags


Frukost!


Lunch! Soft mat faktiskt..  


Nar jag last ut Twilight var jag fett ledsen da jag inte visste vad jag skulle roa mig med
hela dagarna sa jag bad Sandra kolla efter de andra bockerna i en bokaffar! Nar jag at
frukost morgonen efter sa oppna hon dorren & stack in handen med bockerna, yeay!!  


Sandra gjorde en ny inbakad flata pa mig innan hon akte, hon ar sa duktig!


Asgod lunch, pannkaka med kokta gronsaker i med nan sas..!



Antligen utcheckning!! Sjukskoterskorna verkade nastan lite ledsna haha :P





Massa kramar pa er och tack for ert stod de har dagarna!! Vi hors om nagra dagar, PUSS!!

Postat av: Malin (norge)

Gud vad du ser tunn ut! Skönt att du mår bättre!!!

2010-11-19 @ 12:15:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0