Time to move on!

Heej! Slanger upp ett inlagg till idag tankte jag eftersom vi sticker ikvall! Sandra och jag ska resa tillsammans med Mark, Gemma, Jukka, Olli och Dani till Rajasthan ikvall med natt-tag! Gemma & Mark kmr folja med oss ner till Goa och fira jul&nyar oxa!! =) I alla fall, sen vi kom tillbaka fran Ashramet sa har vi alla hangt varje dag! Sen bor vi ocksa nara varandra sa vi mots upp pa gatan hela tiden, stannar och tar en chai och snackar lite och sen gar vidare! =)

I sondags kvall sa var vi pa Buddha Cafe och kakade middag och sjong for Dani som fyllde 26! Igar gjorde vi inget speciellt utan mest bara gick runt pa stan, bokade tagbiljetter och sa! Men pa kvallen satt vi pa Ganga View Restaurant for att kaka middag och sa lekte vi en fotolek! Man ska fota sig sjalv nar man gor en min och ingen annan far titta pa, sen skickar man runt kameran sa ska nasta person forsoka imitera bilden! Sen ska nasta person imitera den senaste bilden osv, resultatet blir sa sjukt kul! Tankte pa er alla dar hemma da, vi ar ju kungar pa fula miner! ;)

Buddha Cafe, firade Dani!
 
 
 

Igar satt vi pa Freedom cafe typ hela dagen, vi ar sa mainstream har! ;)
 


Balkongen bredvid min och Sandras bor Olli & Jukka och mittemot varan sa bor Marc
och Gemma, perfekt nar vi ska planera kvallen haha!
 
 

Ganget pa Ganga view restaurant igar!
  

Gemma trodde verkligen hon gjorde slash har!  
 

Vi skrattade sa mycket under fotoleken, minerna var inte ens i narheten av varandra!


Marc tipsade mig och Sandra om lemon mint drink, sa sjuukt god!
  

Idag, nya byxor for 20 kronor :P  


Tigeeer :D Agaren pa vart guest houses hund, han ar helt enorm!
 

Nu ska jag mota upp Alex, Richard, Gemma och Marc for att kaka lunch med Tomu pa nat stalle han rekommenderade! Sandra och Jukka ar uppe i bergen for att testa pa flying fox, sa sjukt laskigt!! Vi hors i Rajasthan ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0