Bilder från de senaste dagarna!

Efter nästan 2 veckor av inget onyttigt så fick vi abstinens, sista kvällen i Pondicherry!


På bussen påv
äg tillbaka till Mamallapuram. haha så sjukligt sletna!

Skona Bob Marley softa vi på i flera timmar när vi kom tillbaka till Mamallapuram! Det var
vi, Sarah, Roxanne plus andra turister! Sandra & jag ska dit nu efter vi lämnat datorerna!



Chennai!



På bussen påväg tillbaka till skolan från Chennai igår, alla fönstren på bussarna är öppna
så det blåser som fan när man åker! Asskönt är det då det är såå varmt här, men jag
ser samtidigt så rolig ut med håret som fladdrar och här har ni bild på det haha =)


Middagen på skolan igår!


Igårkväll efter middagen softade vi bara på rummet och såg på nån film som gick på TV!


9884666845 är mitt indiska nummer, jag har även köpt en telefon här till mitt indiska simkort så jag är nåbar på både detta nr och mitt svenska! Jag var tvungen att göra så för min svenska mobil tydligen är operatörslåst!

Postat av: Anna

Hej Matilda! Mamma tipsade mig om att gå in i din blogg o läsa er Indientripp. Gud vad kul och upplevelserikt ni verkar ha det! Riktigt roliga foton också och vilka söta barn det är på skolan.



Kram Anna och ha det fortsatt jättebra!

2010-10-01 @ 18:35:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0