Back Home again.

Nu sitter jag hemma i mitt gamla rum på Lidingö, på samma ställe jag satt vid datorn innan jag flyttade till Farsta.. Så konstigt det känns att bo hemma igen även om det bara är för 3 dagar! Min nyckelknippa är så tunn nu när nycklarna till lägenheten och porten är borta haha, så dramatisk jag är men jag kan inte hjälpa det! Idag bara brast det och jag störtgrinade i typ en timme, sen ringde Filip så fick jag tankarna på annat i nån timme när vi pratade!

Sen när pappa och brorsan kom in i lägenheten brast det igen och jag började störtgrina igen haha! Till slut fick vi i alla fall med allting in i flyttbilen och så åkte vi hem till Lidingö! Mamma, Viran och jag åkte i vanliga bilen för att först möta upp Anna så hon kunde få nycklarna.. Sen åkte vi och handlade och nu är vi hemma! Vi har ätit en jättegod middag och så gjorde mamma hallonpaj till middag!

Jag har sån tur som har sån fin familj som hjälpt mig med allt det här, flytten gick jättesmidigt och jag kan flytta in här igen utan problem och få all hjälp jag behöver och lite till! Jag är galet tacksam för att jag har er, sånt ska man aldrig ta som en självklarhet.

Fotade lite precis innan vi åkte från lägenheten, när mitt rum var tömt på alla mina möbler
förutom soffan, spegeln & gardinen som Anna ska få behålla under tiden jag är bortrest!
 
 
 
 

Elvira började skriva på marken..
 

Har gjort det lite hemtrevligt i mitt gamla rum hos päronen igen!
  
  



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0