Fredag

Godmorgon! Jag hade en jättetrevlig kväll igår på Söder, det blev dock inte så sent då vi var så himla trötta! Sandra mötte upp mig vid Gullmars så jag inte skulle åka hem själv så åkte vi hem hit och sov, vi vaknade precis och ska äta frukost snart! Vi ska sen dra oss in till stan och möta upp Niklas och Filip, vi fyra har fått uppgiften att dra förbi systemet och köpa lite till personalfesten imorgon!

Idag är jag astaggad inför kvällen!! Jag ska på en lokalfest i Gamla Stan med Bonnie, det är massa killar från lumpen som har den här festen och vi är inbjudna av vår gamla klasskompis så detta blir nog awesome! Mika och Nadia joinar kanske senare på kvällen också, får see!

Nu måste jag och Sandra dra till stan men vi hörs i eftermiddag igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0