Har fortfarande inte ätit!

Har packat ihop mina grejer hela dagen och börjar nu bli färdig, Anna får behålla en del grejer som kastruller och sådant som ändå bara kommer stå hos mina föräldrar och samla damm tills jag kmr hem! Jag har haft så mycket för mig att jag har glömt att äta, har ätit ett par godisbitar från igår bara så nu står Anna och lagar lunch åt oss! Vi kör på pasta och korv bara eftersom vi ändå ska äta ikväll igen när Elvira, Amanda, Carolina & Fredrik kommer hit på ett sista förkrök i Farstalägenheten!

Det har varit mycket tårar idag men klart jag vill åka och är sjukt taggad över det också, men att lämna den här "eran" och börja på något nytt är sjukt jobbigt! Dock är jag glad över att lämna den när den är på topp, vad jag kommer sakna allt och alla så mycket ändå..

Nu måste Anna och jag äta lunch och sen gå och handla inför middagen och förkröket ikväll!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0