Jag har världens bästa vänner!

Det här är helt otroligt, jag är typ fortfarande i chock! Denna "lumparfest" jag trodde att jag skulle på i gamla stan var egentligen en överraskningsfest för mig för att jag åker till Indien! Bonnie har pratat om den här lumparfesten jättelänge och jag har verkligen gått på det, när vi kommer in i lokalen så står typ alla mina närmsta vänner där och skriker SURPRISE!!

De hade klätt upp lokalen med ballonger och annat plus att ett stort skynke hängde över halva lokalen där alla hade signat med deras namn och så stod det TILLAN INDIEN 2010, jag hade verkligen inte fattat någonting! När jag kom in och alla skrek så skrek jag rakt ut och började totalskaka innan jag kramade om alla, så chockade jag blev haha! Tack som fan mina älskade vänner, jag älskar er galet!!!

Nu måste jag dra mig till jobbet men bilder från igår kommer när jag slutat, typ vid femtiden ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0