Lördag

Hejhej! Det blev en lugn kväll igår, Anna och jag åkte in till Östermalm för att dra ner till Sogni men när vi gick förbi så var det fullt med folk! Vi orkade inte det så vi gick till Spitfire istället och tog ett glas vin där och snackade lite skit! Vi satt bara där i en timme typ innan vi drog oss, vi gick till Slussen och tog tunnelbanan därifrån hem!

Idag är jag inne på mitt sista dygn här i Farstalägenheten, flyttar om exakt 24 timmar! Hela dagen ska gå åt att packa ihop alla mina grejer i bananlådor så allt står klart imorgon när flyttbilen kommer! Så skönt att jag har så mkt för mig nu innan jag åker så jag knappt hinner fatta att jag faktiskt flyttar ut och ska flytta hem de sista 3 dagarna! Dock ska det bli skönt att få vara lite med familjen de sista 3 dagarna, kommer ju inte ses på ett halvår!

Två bilder från igår precis när vi kommit hem!
 
 

Nu måste jag äta frukost och sen dra ner och hämta bananlådor i affären, wish me luck!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0