Måndag

Godmorgon! Min första natt jag vaknar upp här på Lidingö på typ 1,5 år och faktiskt bor här igen, mår lite bättre ang Farsta idag i alla fall jämfört med hur jag mådde igår.. Och lyckan hålls uppe för nu är det bara 2 dagar kvar, sen åker vi till Indieeeeeeen!!!!!! :D Pappa kom in och väckte mig vid kvart över tio och ba: "nu är det dags att gå upp!" Haha, det märks att jag inte har bott här på 1,5 år typ.. Jag sover till tolv!

Hur som helst, idag ska jag softa lite hemma tills i eftermiddag då jag ska möta mamma på stan! Vi ska fixa det sista inför Indien som typ apotekgrejer, bikini och lite sånt! Myggnät vet jag inte, en kompis sa att man ska köpa det när man kommer fram till Indien istället..

Och sen ikväll ska jag träffa hela kompisgänget, denna gång för den sista gången innan jag åker! Hehe, vi hittar nya chanser att ses på hela tiden så ingen blir den sista men ikväll blire det iaf..! Jaja, INDIEN FTW! =) Nu ska jag äta frukost, hörs snart!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0