Måndag

Godmorgon! Igår jobbade jag ju till stängning och efter det tog jag en promenad i Gamla stan i väntan på at Bonnie skulle komma fram till Slussen med bussen! Jag mötte upp henne så åkte vi tillsammans hem till mig så sov hon här! Under promenaden jag tog igår så kom jag fram till att jag endast har 2 tider kvar på Konsum innan jag slutar, och att igår var det exakt en vecka kvar tills jag flyttar ut från Farsta..

Hur mycket jag än ser fram emot Indien och vill åka så är det sorgligt att detta "kapitel i livet" tar slut med jobbet och att bo i Farsta, hur trött jag än är på att sitta i kassan och plocka varor så kommer jag sakna det som fan! Inte minst människorna jag lärt känna genom jobbet, många av dom är några av mina allra bästa vänner! Och för att inte ens tala om att flytta ut från Farsta, vad jag kommer sakna att bo med Anna och mitt fina rum som jag älskar så mycket.. Det kommer bli många tårar nästa helg, hehe!

Nu måste jag äta frukost och sen ska jag möta upp Sandra som jag åker till Indien med i stan så vi kan fixa visumen! =) Efter det ska jag jobba på Rådhusets konsum så det blir inget bloggande förrän ikväll igen! Ha en fin dag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0