Onsdag

1 vecka kvar. Shite det är så sjukt att vi faktiskt åker till Indien snaart jag och Sandra!! Idag ska jag förbi banken och fixa lite grejer och sen hämta ut visumet.. Efter det ska jag möta upp min fina Carolina och ta en långpromenad på Djurgården innan vi börjar jobba! =) Idag är min sista dag på jobbet innan jag åker (om de inte ringer in mig imorgon eller på fredag), på fredag är jag uppsagd och jobbar inte längre på Konsum! Helt sjukt efter 3½ år, har ju jobbat där sen påsklovet i 2an i gymnasiet lixom.. Jaja, gotta move on!

Köpte min ryggsäck igår och ett flightpack att täcka bagen med när vi ska flyga! =)
 

Nu måste jag vänta en timme med frukosten för jag precis druckit dukoral.. -.-


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0