Pondicherry!

Hejhej! Idag hade jag mitt första lilla magproblem på toaletten, lagom kul med alla insekter och grejer överallt! Stackars Sandra fick stå beredd utanför dörren för alla mina gnällattacker haha.. Vi fick som sagt semester fr om igår och 10 dagar framåt då barnen har lov! Vi såg mycket fram emot det och gick till stranden igår som var ashärligt!

Dock är det föör varmt så man pallar inte mer än 3-4 timmar så vi var tillbaka på skolan igen redan vid 1-tiden och då låg vi bara inne i rummet under fläkten.. Det finns inget att göra där vi bor nu på skolan och det är typ för varmt för att röra sig så vi låg inne och deppade och GUD vad jag saknade alla er hemma i Sverige då!

Så vi bestämde oss för att dra till Pondicherry imorgon som ligger typ 3 timmar från där vi bor nu! Vi ska checka in på nåt billigt hotell och stanna där till lördag då vi återvänder hit till skolan igen! även om vi har gratis mat och boende på skolan så känner vi att vi är här för att resa och då vill vi inte bara ligga bort tiden i våra rum på skolan lixom!

Idag har vi varit och sett lite tempel och annat här i Mamallapuram, jag hade redan sett det med skolan för 2,5 år sedan men det var kul att vara där igen! Sen har vi varit och hämtat Sandras andra savalkami och även ätit lunch på stan! Nu la jag precis på med familjen via Skype, vi pratade i typ en timme och ååh vad jag saknar dom alla!!

Nu ska vi bege oss vidare på stan men jag lägger upp en video till som jag filmade för några dagar sen med barnen nu på en gång! Sen hörs vi kanske imorgon kväll igen eller på söndag, när vi är i Pondicherry! Då kan jag nog lägga upp fler bilder också för nu glömde jag kamerasladden hehe.. KRAMAR!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0