Torsdag

Godmorgon! Igår var jag och såg Inception med lillasyster och jag tycker den var riiktigt bra! Drömmar i sig är väldigt intressant och att försöka komma in i någon annans tankar genom det och plantera en idé, det låter helt sjukt men wow vilken film! Att Leonardo Dicaprio hade en av huvudrollerna hjälpte till också, han är trots allt en av världens bästa skådespelare idag tycker jag!

Mindre nice var det när vi kom hem och skulle sova, jag hade sån mensvärk men lyckades somna tillslut. Dock vaknade jag av den vid halv sex imorse och låg och vred mig i en timme, då tog jag en ipreen och somnade om direkt och vaknade typ nyss! Haaatar att ha mensvärk, den smärtan är så innerligt vidrig när den börjar i magen och lixom klättrar upp på ryggen och vidare.. Ahh, fyfan alla tjejer vet vad jag pratar om..  

Några bilder från lunchen med Mika, Bonnie & Nadia igår!
 
 
 

Nu ska jag packa ihop för att åka till Farsta, hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0