Bilder från igår!

Detta hade jag tänkt ha på mig först men sen shoppade jag lite för mycket med Mika
och hade helt plötsligt en helt ny outfit! =P 


Mika och jag fotade inget när vi var på stan så nu kommer bilderna från pappas spelning!


Finaste tavlan i lokalen!


Min Sandra kom dit! 


Syrran, Nisse, Aron, Lelle och Anna var oxå där! =) (Även mamma och alla andra fruarna)


Bytte outfit till några av kläderna jag shoppade med Mika under dagen, visar mer sen!



Efter en stund drog Sandra och jag vidare till Ojojoj för att möta upp Niklas och gänget!
Anna, Amanda, Nisse och Aron kom även lite senare oxå! Här är mina fina Sofia & Jossan!  


Jossan med sin Angel!


Jag och Niklas fina kompis Love, vi ses verkligen bara när Niklas är med! Så tråkigt för
han är så himla skön kille! Så fort jag såg Love skrek jag ut MEN HEEEEEJ!! Haha :D




Tack alla människor för en jättehärlig fredag ♥ Nu ska jag cykla till jobbet, hörs ikväll igen! Jag kommer hem vid 8 och då ska vi grilla här hemma hos familjen Berglund! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0