Bilder från igår!

Påväg in till stan!

Viran fixade fin ögonskugga på mig! 


Inne på Sjätte tunnan, Bonnies bror Kim och jag!


♥ 


En kanna med 3 liter öl för 400 kronor!


Jag drack öl!! Vet inte vad det blir mest flashbacks till.. Indien eller mina fjortistider när
jag och polarna drack 3,5or på hemmafester när vi var 14-15 år..


Min Fredrik!






När jag skulle klättra över bordet för att sitta på andra sidan (istället för att be alla ställa
sig upp och ge plats) så tog jag handen i taket, samma misstag varenda gång!


Tolvslaget, dags att sjunga på riktigt för bästa Bonnie!




Finaste Sandra med hennes James som hon träffade under vår Indienresa!


Klockan är tre, dags att gå! Måns och jag skulle försöka på oss en "gangstabild" med
våra luvor, kan jag vara mer missledande? Påå riktigt..


På tuben påväg hemåt!


Tack alla för en jätterolig kväll, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0