Bilder från Kenzas 20årsfest!

Påvägen in från mig!


Mirres sjungande påse!


Framme på Laroy, gissa om jag kände mig som en alkholist när jag satt mellan Mirre som
är & en tjej nykterist som var gravid när de frågade vem som ville ha välkomstdrink! :P


Hittade sen min bordsplats!



Jättegod förrätt, tur att Kenzas förrätts-favorit är samma som min! Toast med skagen!


Kyckling till varmrätt, jättegott! 



JAG FANN MIN FRU!


Fina tjejerna höll tal och höll även i lekarna, de älskar som vanligt min kamera!


Tårtbiten jag och Mirre först tappade på bordet, SÅKLART såg Mika det på en gång och
vrålar SÅKLART TILLAN!! och garvar järnet.. Känner hon mig eller vad haha..


Sen förflyttade vi oss till andra rummet & festade när Laroy öppnades för allmänheten!


Asså dessa 2 tjejer tillsammans... :P

Grattis babe, så himla fin du var igår!



Gissa om jag, Kenza, Mirre, Mika, Nadia och Dilay började vrålsjunga när Tokio Hotels
Ready Set Go kom! Såklart kommer nån Tokio Hotel-låt om det är Kenzas fest! ;)



Jag och Pelle haha! =)


Avslutar kvällens bilder med en sjukt fin bild på Dilay, så snygg du var igår babe!


Tack Kenza för vi fick komma och tack alla andra för en grymt rolig kväll! Nu ligger Mirre och jag parkerade på min veranda i päronens sjuukt sköna solstolar och här ska vi ligga resten av dagen i solen, älskar att vara leedig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0